Популярні запитання

Де мої гроші? Я вже давно скасува(в/ла) замовлення, а гроші на картку так і не надійшли ...

1. Ми завжди повертаємо гроші за скасованим замовленням. Але ми повертаємо їх не самі, а віддаємо розпорядження платіжній системі, яка виконує безпосередньо операцію повернення. Згідно технічного регламенту, від моменту нашого розпорядження до фактичного зарахування може пройти до 5 (п'яти) банківських днів

2. Якщо Ви не отримали СМС про зарахування - це нічого не значить. У ряді випадків СМС не приходить, але гроші тим не менше на картку зараховуються. Тому перевірте банківську виписку - у відділенні, кіоску самообслуговування, через Internet ....

 3. У більшості випадків сума, яка була сплачена при замовленні та яка повертається відрізняються - шукайте суму меншу.

4. Якщо у Вас кілька карток - перевірте з якою саме картки виконувалася оплата (гроші можуть бути повернені тільки на неї).

5. Ви все перевірили, але грошей все одно немає? Напишіть нам листа електронної пошти (ticket@bus.com.ua). Опишіть свою проблему, обов'язково вкажіть номер замовлення. До листа додайте скан (скрішот) банківської виписки за період від дати скасування замовлення до дати звернення до нас. Наявність цих даних дозволяє пред'явити претензії платіжній системі і почати процедуру технічного розслідування - в 100% випадків гроші знаходяться і повертаються клієнту.