Популярні запитання

Про особливості роботи сайту в умовах військового стану.

1. Сайт працює в режимі реального часу з усіма автостанціями України де є зв'язок. Інформація на сайті ПОВНІСТЮ відповідає інформаціі на автостанціях. Будь ласка не дзвоніть і не пишить стосовно наявності місць і розкладів - в нас нема можливості відповідати на питання, які ДОСТОВІРНО представлені в Інтернет. Оперативну інформацію по працюючим автовокзалам дивіться табло автостанцій

2. Прийміть до уваги що рейси, на які Ви купили квиток(ки) може бути відмінений в будь який момент. В такому разі ми відправляємо СМС та е-мейл згідно даних, що Ви надали при замовлені - уважно перевіряйте номер телефону, якій Ви надаеєте при замовлені, а також регулярно перевіряйте свій е-мейл (в тому числі і спам). При отриманні такого повідомлення - переходьте на сайт і відміняйте замовлення (після того як Ви зробите відміну, гроші ми автоматично повертаєм на картку, з якої була виконана оплата). Ваша оперція повернення з технічних причин може бути виконана не більше ніж на протязі 12 годин з моменту планового відправлення рейсу.

3. Якщо Ви вже обміняли ваучер на квиток на автостанції, то повідомлення про відміну рейсу також буде Вам відправлено, але отримати назад гроші Ви зможете тільки на тій автостанці де отримали квиток і на підставі отриманого квитка.

4. Не з усіма автостанціями є стабільний зв'язок, тому може бути ситуація, коли гроші з картки зняло, а квиток не оформився. В такому разі ми АВТОМАТИЧНО повертаєм кошти. Пишіть нам тільки в тому випадку, якщо гроші не повернулися на картку на протязі 12 годин. Прийміть також до уваги, що ми не маємо можливості миттєво надати Вам відповідь.

5. Дивись також :  http://faq.bus.com.ua/?qn=24&s=0&c=10 http://faq.bus.com.ua/?qn=78&s=0&c=10 http://faq.bus.com.ua/?qn=41&s=20&c=10