Де мої гроші? Я вже давно скасува(в/ла) замовлення, а гроші на картку так і не надійшли ...
На сайті рейс висить як ненадійний. Питання моїх дій у випадку відміни рейсу.
Скажіть будь ласка коли відправляється автобус... Чи є на нього вільні місця? Це точно?
Хочу оплатити замовлення карткою Visa але сума вказана в гривнях. Як дізнатися суму до оплати в євро?
Чи можу замовити заздалегідь і оплатити квиток Київ Бориспіль- Дніпропетровськ, а пасажир який будеїхати, просто здійснити посадку на прізвище по списку без якого або квитка?
А чому немає міста Лозова, (Ніжин, Ковель ...) в списку вибору точки відправлення?
Чому я не можу купити зворотний квиток, якщо можна купити прямий?
Чи можу я купити на вашому сайті квиток по пільгам інваліда (дитячого, пенсійного, учасника БД...)?
Не надходить пароль (ваучер) на мою електронну пошту / Забув(ла) пароль.
Чи можливо отримання квитка в касі по закордонному паспорту (посвідченню водія, студентському квитку ....)?
Чи допускається розбіжність між ваучером і пред'явленим документом?
Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?