Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
Я хочу зробити замовлення по телефону. / Я не хочу (не можу) оплачувати квиток в Інтернеті.
Про особливості роботи сайту в умовах військового стану.
Не надходить пароль (ваучер) на мою електронну пошту / Забув(ла) пароль.
Скажіть будь ласка коли відправляється автобус... Чи є на нього вільні місця? Це точно?
Чому відмінили продаж білетів онлайн на рейс 024 Хххх-Хххххх на час відправлення 15.25
Як мені зв'язатися в водієм автобусу? Я забув(ла) речі в автобусі / не отримав(ла) передачу.
Хочу оплатити замовлення карткою Visa але сума вказана в гривнях. Як дізнатися суму до оплати в євро?
Хочу замовити квиток, а оплатити не можу - потрібно «введення коду CVV2 / CVC2» Підкажіть, будь ласка, де я можу взяти цей код?
Після оплати де я можу отримати квиток?