Я хочу зробити замовлення по телефону. / Я не хочу (не можу) оплачувати квиток в Інтернеті.
Як мені зв'язатися в водієм автобусу? Я забув(ла) речі в автобусі / не отримав(ла) передачу.
Чи можу я купити на вашому сайті квиток по пільгам інваліда (дитячого, пенсійного, учасника БД...)?
Чи можливо отримання квитка в касі по закордонному паспорту (посвідченню водія, студентському квитку ....)?
Чи допускається розбіжність між ваучером і пред'явленим документом?
Як довго відбувається оплата? На скільки я можу бути впевнена, що квитки оплачені?
Я оплатив квиток, але друкувати ваучер можливості немає, як отримати sms з кодом?
Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
Я перевізник. Яким чином зробити щоб мої рейси продавались на вашому сайти? Підкажіть будь ласка, як додати рейс/компанію на ваш сайт ?
На сайті рейс висить як ненадійний. Питання моїх дій у випадку відміни рейсу.
Чи можу замовити заздалегідь і оплатити квиток Київ Бориспіль- Дніпропетровськ, а пасажир який будеїхати, просто здійснити посадку на прізвище по списку без якого або квитка?