Я хочу скасувати замовлення, я буду робити інше замовлення.
На сайті рейс висить як ненадійний. Питання моїх дій у випадку відміни рейсу.
Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
Я оплатив квиток, але друкувати ваучер можливості немає, як отримати sms з кодом?
Чому відмінили продаж білетів онлайн на рейс 024 Хххх-Хххххх на час відправлення 15.25
Після оплати де я можу отримати квиток?
За скільки днів можна заздалегідь купити квиток на автобус?
Хочу видалити мій обліковий запис у Вашій системі. Яким чином то можна зробити ?
Чи можливо замовити квитки на автобус Ужгород - Колочава від станції Ужгород, і при цьому сісти до автобусу в Мукачево?
Не надходить пароль (ваучер) на мою електронну пошту / Забув(ла) пароль.