Я хочу зробити замовлення по телефону. / Я не хочу (не можу) оплачувати квиток в Інтернеті.
Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
За скільки днів можна заздалегідь купити квиток на автобус?
Не надходить пароль (ваучер) на мою електронну пошту / Забув(ла) пароль.
На сайті рейс висить як ненадійний. Питання моїх дій у випадку відміни рейсу.
У мене є скарга на перевізника / автостанцію, куди її направити?
А чому немає міста Лозова, (Ніжин, Ковель ...) в списку вибору точки відправлення?
Чому я не можу купити зворотний квиток, якщо можна купити прямий?
Де мої гроші? Я вже давно скасува(в/ла) замовлення, а гроші на картку так і не надійшли ...
Я хочу скасувати замовлення, я буду робити інше замовлення.
Після оплати де я можу отримати квиток?