Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
Напишить нам листа електронної пошти у точній відповідності з:
------------------------ http://ticket.bus.com.ua/rules ----------------------------
5.2.2.2. ...... , заява про повернення платежу може бути також направлена засобами електронної пошти на адресу ticket@bus.com.ua. Текст заяви повинен містити а) однозначно сформульоване прохання про відміну замовлення, б) причину, з якої замовник/пасажир не може звернутися в касу, в) згоду на утримання комісії системи «Автовокзал-Сеть» за здійснені операції резервування та повернення платежів. В електронний лист повинен бути вкладений ваучер, отриманий при замовленні. Електрона поштова адреса відправника повинна відповідати адресі, зареєстрованої при виконанні замовлення. Рекомендується встановлювати запит на підтвердження доставки.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Додатково треба надати:
- номер місця,
- призвіще та ініціали пасажира,
- код оплати.
Увага!
Замовлення на таку відміну обробляються тільки по робочим дням з 11:00 до 20:00 за київским часом.