Популярні запитання

Я оплатив квиток, але друкувати ваучер можливості немає, як отримати sms з кодом?

Для того, щоб отримати смс з кодом, необхідно вказати номер свого телефону при замовленні квитка, якщо Ви його не зазначили при замовленні (або вказали неправильно), то після виконання замовлення немає можливості повторно надіслати sms.

Якщо з якихось причин Ви цього не зробили, то Ви можете отримати необхідні дані (коди оплати, дату відправлення і номер рейсу, номер місця ...) наступним чином:

    1. Переглянути ваучер в своєму особистому кабінеті: Вхід -> Мої замовлення -> номер замовлення.

    2. При успішному виконанні замовлення Ви обов'язково отримаєте на Ваш e-mail копію ваучера.

Увага!

Не всі автобусні станції обслуговують пасажирів по смс-коду - деякі вимагають обов'язкового пред'явлення роздруківки ваучера. Якщо при замовленні відсутнє поле для введення номера телефону, то це означає, що потрібно обов'язкове пред'явлення роздруківки в паперовому вигляді.

ВАЖЛИВО! Для отримання квитка Вам необхідно пред'явити КОД ОПЛАТИ (12 цифр, які знаходяться в рядку ваучера з такою назвою), будь-які інші коди / цифри не дозволяють касиру правильно обробити замовлення