Про особливості роботи сайту в умовах військового стану.
Я оплатив квиток, але друкувати ваучер можливості немає, як отримати sms з кодом?
Я перевізник. Яким чином зробити щоб мої рейси продавались на вашому сайти? Підкажіть будь ласка, як додати рейс/компанію на ваш сайт ?
Куплено у на сайті два квитки, чи можлива відміна лише одного місця?
Чи можна обміняти або здати квиток, який оплачений на вашому сайті?
Чи можливо замовити квитки на автобус Ужгород - Колочава від станції Ужгород, і при цьому сісти до автобусу в Мукачево?
Не надходить пароль (ваучер) на мою електронну пошту / Забув(ла) пароль.
Чи можу я купити на вашому сайті квиток по пільгам інваліда (дитячого, пенсійного, учасника БД...)?
Чи можливо отримання квитка в касі по закордонному паспорту (посвідченню водія, студентському квитку ....)?
Чи допускається розбіжність між ваучером і пред'явленим документом?
Я хочу скасувати замовлення, я буду робити інше замовлення.